Den rette IT-leverandør og support gør livet lettere

Uanset om din virksomhed er stor eller lille, så er der så mange administrative ting, der skal løses, og som med de rigtige IT-værktøjer kan løses meget nemt.

Vi har alle sammen oplevet, hvordan IT gør vores liv lettere, når det virker, og hvordan alting går i stå, hvis det pludselig bryder ned. Derfor er det helt afgørende, at du finde værktøjer og support, der passer til din opgave og din virksomhed, og som altid yder den hjælp, som du risikerer at få akut brug for.

I mange virksomheder synes medarbejderne, at de bruger alt for lang tid på IT. Enten på grund af upålidelig drift, eller fordi de skal vente for længe på at få hjælp, når der er ting, der ikke virker.

Det hører heller ikke til sjældenhederne, at medarbejdere brokker sig over virksomhedens rejseafregningssystem, så hvis man kan give dem et nemt, velfungerende system, vil tilfredsheden brede sig.

IT-helte holder dine systemer kørende altid

Hos Prosys kalder de sig selv for nørder. Og uanset hvad vi måtte tænke, når vi hører ordet nørd, så er dygtig i hvert fald et af dem.

Prosys tager sig af alt det, du måtte have brug for, inden for it, så du altid oplever en pålidelig og sikker drift af alt fra servere over klienter til netværk. De tilbyder en all-inclusive løsning, som også indeholder support og antivirus til alle de brugere og enheder, du har, både smartphones, printere og hjemme pc’er.

Prosys har dygtige teknikere, der er højt certificerede, og sammen med en meget avanceret overvågning af dine IT-systemer, så de altid er helt opdaterede og velfungerende. Med all-inclusive får du alting for et fast månedligt beløb.

Læs mere om hvad de kan tilbyde på hjemmesiden www.prosys.dk.

Ibistic gør fakturabehandling og rejseafregning nemt

Hvis du skifter til Ibistic Invoice systemet, kan du spare op til 90 % af den tid, som i dag bliver brugt på behandling af dine kreditorfakturaer, fordi den automatiske kontering er langt mere effektiv, lige som du får et online fakturaarkiv, som alle medarbejdere kan komme til. Systemet matcher automatisk fakturaer mod jeres indkøbsordrer, så man kan fokusere på de undtagelser, der sker. Ibistics system sikrer jer 100 % kontrol med jeres kreditorfakturaer.

Der er brancher og virksomheder, som har nogle helt særlige behov eller nogle særlige processer. Ibistic går langt for at imødekomme de krav, den enkelte virksomhed stiller.

Med Ibistic Expence bliver rejseafregningen en leg, og hvis man bruger den tilhørende app, kan medarbejderne registrere deres udlæg, når de er på farten, i stedet for at vente til de er tilbage på kontoret.

Besøg Ibistics hjemmeside og læs mere om, hvordan deres systemer kan gøre livet lettere for medarbejderne i din virksomhed, på https://ibistic.com/dan.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *